środa, 3 grudnia 2014

Zaczarowany piórnik

Stworki i potworki

Ach cóż to były za ciężkie zajęcia! Ciężkie, gdyż podczas nich zużyliśmy 20 kg gliny:)
Tematem zajęć było zrobienie piórników na kredki w kształcie zwierzątek. To znaczy, ja chciałam, żeby taki był temat:)  Uczestników zajęć porwała twórcza fantazja. I bardzo dobrze! w końcu o to chodzi w zabawie z gliną. Oprócz zwierzaków, stworków, powstały kawałki pizzy, samochód, Furby, w planach też był ...tablet. 
Zobaczcie jak to wyglądało:

Gdy prace z gliny wyschły to włożyłam je do pieca i wypaliłam. Po kilku dniach znowu spotkałam się z dziećmi, aby mogły je pomalować. Każdy mały uczestnik zajęć dekorował piórnik według własnego pomysłu. I tak np. powstały zaczarowane, kolorowe myszki, pizza z oliwkami i sałatą:)...
Wszyscy byli bardzo zaangażowani w dekorację swojego piórnika, malowali go nawet na stojąco albo siedzieli na stoliku.
Po kolejnym wypaleniu prac w piecu ceramicznym, piórniki nabrały blasku, a kolory intesywności. Teraz wyglądają jeszcze bardziej uroczo i czekają już tylko na kredki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz