wtorek, 4 października 2016

Modne malowanie z BaBooshka Style

Chwalę się :)


Co ma wspólnego moja pracownia z modą? Ma dużo :) Huuura!! MadeByYou zostało opisane na blogu modowym BaBooshkaStyle. Możecie przeczytać wpis na stronie http://www.babooshkastyle.eu/

Autorka bloga, pani Marzenna prowadzi cykl na swoim blogu pt. Żyję z pasją. I do jesiennego wpisu wybrała właśnie mnie. Cieszę się przeogromnie i dziękuję. Teraz malowanie stało się podwójnie modne:)

A skoro wspomniałam o jesieni...wiecie, że w najbliższy piątek robię cudne warsztaty jesiennych barw?
Kto ma ochotę, niech wpada do pracowni, zaczynamy o 17.30. Opłata, jak zwykle jest za materiały. Nauka w gratisie:)

4 komentarze:

  1. Jestem tutaj dzięki wpisowi z innego bloga, a dokładnie Babooshkastyle i nie żałuje, że tu trafiłam. Po prostu masz wielki talent do tego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się. Zaglądaj do mnie czasem:) Fajnie że i ja dzięki swojej pracy miałam możliwośc również odkryć super blog modowy babooskastyle! pozdrawiam

      Usuń
  2. Na dole środkowy najlepszy według mnie :)
    Przejrzałam z wierchu Twojego bloga. Jestem tutaj pierwszy raz. Bardzo podobają mi się wykonane prace i jestem pod wrażeniem Twoich kursów! Dlaczego ja mieszkam tak daleko :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miło mi. Może kiedyś będziesz miała wycieczkę do stolicy...zapraszam:)

      Usuń