wtorek, 30 października 2018

Ceramika artystyczna z Turcji

Prace Meral Öner i warsztaty

W sierpniu miałam okazję uczestniczyć w wystawie ceramiki z Turcji, autorstwa Meral
Öner, która odbyła się w Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie. Wystawa była bardzo interesująca, przedstawiam Wam zdjęcia wybranych prac. Wraz z nią odbyły się warsztaty malowania kafelków, które prowadziła artystka. Było to ciekawe dla mnie doświadczenie, gdyż sama prowadzę warsztaty malowania kafli, również we wzory tureckie.


















































Warsztaty malowania kafli z artystką. Po pomalowaniu prace zostały wypalone.











5 komentarzy:

  1. Piękne wzornictwo. Bardzo lubię ceramikę ale tak dobrej w=jeszcze nie widziałem. Inspirujące i ciekawe - dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna wystawa :) Fajny pomysł na warsztaty malowania kafelków - sama chętnie wzięłabym w takich udział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nowego roku odbędą się warsztaty w Muzeum Azji które będę prowadziła, zapraszam.

      Usuń
  3. Wspaniałe wzornictwo, piękne dodatki do domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kompozycje. Zwłaszcza te ze statkami przypadły mi do gustu. Jeśli chodzi o same kolory, podoba mi się ceramika z elementami zieleni.

    OdpowiedzUsuń