wtorek, 1 marca 2016

Ceramiczne przygotowania do Wielkanocy

Jak co roku, w mojej pracowni trwają kolorowe przygotowania do Świąt. Lepimy kurki, baranki, jajeczka..., malujemy gotową wielkanocną ceramikę..., malujemy świąteczne motywy na talerzach, kubkach, miskach...Nasze stoły będą wyglądać pięknie! Jeśli chcecie do nas dołączyć - zapraszam. W zakładce Warsztaty znajdziecie harmonogram naszych spotkań.



















































 Historia Królika Pędzla, który chciał pomóc kumplowi. Wymyśliła ją moja klientka Olga :)










8 komentarzy:

  1. Piękne, uwielbiam dekoracje handmade, ale takiego talentu nie mam :) Zapraszam Cię również na mojego bloga http://www.myhomedecor.pl może znajdziesz coś ciekawego dla siebie - pisałam również o dekoracjach diy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej pracowni talent nie jest wymagany:)
      Chętnie odwiedzę Twojego bloga. Pozdrawiam Asia

      Usuń
  2. Urocze i bajecznie kolorowe : ) Wielkanoc to bardzo wdzięczny temat na prace ceramiczne. Te wszystkie króliki, baranki i pisanki, które postawimy na wielkanocnym stole stwarzają optymistyczny, ciepły klimat. Zamiast kupować gotowe dekoracje, warto odwołać się do swoich artystycznych zapędów : ) Lepienie figurek ceramicznych to świetna zabawa dla dzieci, ale i dobry sposób na odstresowanie się dla dorosłych. A jeśli przy okazji wyjdzie nam coś oryginalnego, oprócz dekoracji do domu zyskujemy masę satysfakcji, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne figurki i takie kolorowe! Najbardziej podobają nam się chyba zajączki-miseczki, ale wszystko przecudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstały bardzo ładne, wesołe przedmioty. Najładniejsze jednak zajączki:)

      Usuń
    2. Dziękuję:) Wesołych i kolorowych Świąt:)

      Usuń
  4. Witaj Klaudia,

    super! już wysłałam mejla z moim zgłoszeniem.
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń